مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

امین قاسمی نژاد هشتمین خروجی استقلال| گل گهر مهاجم آبی را شکار کرد

  • کد خبر: ۹۸۹۴۸
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
امین قاسمی نژاد هشتمین خروجی استقلال| گل گهر مهاجم آبی را شکار کرد
باشگاه گل گهر سیرجان سرانجام موفق شد امین قاسمی نژاد را از چنگ استقلال درآورد. این بازیکن ابتدای فصل در اوج هیاهو به استقلال پیوست، اما نتوانست عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که امین قاسمی نژاد به استقلال پیوست، کمتر کسی تصور می‌کرد این مهاجم نتواند در استقلال به مهره‌ای درخشان تبدیل شود. حتی فرهاد مجیدی نیز این خرید را بسیار آینده نگرانه تلقی می‌کرد، اما دیری نپایید که قاسمی نژاد به یک نیمکت نشین محض در استقلال تبدیل شد. وضعیتی که درنهایت این بازیکن را به سمت خروج از استقلال سوق داد. قاسمی نژاد که طی روز‌های اخیر بار‌ها با مدیران باشگاه استقلال بر سرجدایی کلنجار رفته بود، سرانجام موفق شد رضایتنامه خود را دریافت کند. قاسمی نژاد برای انتخاب تیم جدیدش آن چنان عجله داشت که ساعاتی بعد از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال به باشگاه گل گهر سیرجان رفت و قراردادش را با این باشگاه منعقد کرد. حالا قاسمی نژاد بازیکن تیم گل گهر سیرجان است و استقلال دیگر این بازیکن را دراختیار ندارد وباید دید در خط حمله آبی‌ها چه فعل وانفعالاتی رخ می‌دهد وآیا فرهاد مجیدی درغیاب این بازیکن با مشکل مواجه خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->